Про розгляд депутатського звернення депутата Київської обласної ради Кищука О.Є. Оприлюднено 12.02.2019

СКВИРСЬКА РАЙОННА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

ПРОЕКТ

Про розгляд депутатського  звернення

депутата Київської обласної ради Кищука О.Є.

 

Розглянувши депутатське звернення депутата Київської обласної ради VII скликання Кищука О.Є. про звернення до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України щодо внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи позитивні висновки та рекомендації постійної депутатської комісії з питань регламенту, законності та правопорядку, районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Підтримати звернення депутата Київської обласної ради VII скликання  Кищука О.Є. та звернутись до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, щодо внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини.

2. Доручити голові Сквирської районної ради В. Гриші  направити це рішення до Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України для відповідного реагування.

3. Опублікувати це рішення разом з додатками на офіційному веб-сайті Сквирської районної ради.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту, законності та правопорядку.

 

Голова ради                                                  В. Гриша

 

м. Сквира

______________ 2019 року

№ ________-07

 

 

    Верховна Рада України

Сьогодні з трибун усіх рівнів урядники та деякі депутати заявляють, як вони піклуються про незахищені версти населення України, про захисників Батьківщини, що служать в зоні проведення АТО, про соціальну підтримку соціально-вразливих категорій громадян нашої держави. При цьому більшість урядників займаються розкраданням державних коштів шляхом отримання неправомірної вигоди, “відкатів” з будівництва доріг, освітлення, закупівлі товарів та послуг усіх видів, робіт з утеплення шкіл та багато чого іншого.

Ці діяння перейшли усіляку межу! У процесі вже задіяні голови місцевих державних адміністрацій, посадові особи місцевих рад, частина депутатського корпусу всіх рівнів та посадових осіб з контролюючих та силових відомств.

Статтею 191 Кримінального кодексу України передбачена відповідальність за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, а статтею 368 Кримінального кодексу України за прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Однак санкції заначених статей не відповідають суспільній небезпеці зазначених злочинів.

І про це свідчить наступна статистика:

За інформацією прес-секретаря Генеральної прокуратури України Андрія Лисенка, що оприлюднена на інформаційному порталі «Слово і Діло» - з початку цього року органами прокуратури задокументовано 6 923 випадки отримання неправомірної винагороди та інших корупційних злочинів, з них 2 385 обвинувальних актів передано до суду і 516 осіб отримали свої вироки. Головний військовий прокурор України Анатолій Матіос в ефірі "Вечірнього прайму" заявив, що від початку 2018 року суди винесли майже 200 вироків у справах про хабарництво. За інформацією видання «Наші гроші» у 2017-му році тільки одну людину в Україні реально посадили до в’язниці за корупційною статтею про привласнення бюджетних коштів.

Враховуючи, що однією з причин порушення законодавства України є не суттєвість покарання, пропонуємо посилити відповідальність за розкрадання бюджетних коштів та одержання хабарів.

Виходячи з цього, просимо Вас ініціювати перед Верховною Радою України питання внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини, а саме:

- посилити санкцію ч. 2 ст. 191 КК України (Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем), - обмеження або позбавлення волі збільшивши з «п'яти» до «до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, а позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «п’яти років»;

- посилити санкцію ч. З ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб), - обмеженням волі збільшивши з «від трьох до п'яти років» до «від п’яти до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю з «до трьох років» на «до п’яти»;

            - посилити санкцію ч. 4 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах), - позбавлення волі збільшивши з «від п'яти до восьми» до «від восьми до десяти», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років», додавши до санкції «з конфіскацією майна»;

            - посилити санкцію ч. 5 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах або організованою групою), - позбавлення волі збільшивши з «від семи до дванадцяти років» до «від десяти до п’ятнадцяти років», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років»;

- повністю передивитись в бік посилення санкції ст. 368 КК України /Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою/, оскільки діюче покарання за цією статтею зовсім не відповідає суспільній небезпеці вказаного злочину. За одержання неправомірної вигоди службовою особою повинно бути покарання у вигляді позбавлення волі від восьми до десяти років, а оскільки цей злочин має корисливий мотив, відповідно до постанови ВС/ККС №418/689/16-к від 07.11.2018, як додаткове покарання має бути накладено конфіскацію майна.

 

 

Підтримано рішенням сесії Сквирської

районної ради від ________ № _________

 

 

 

Кабінет Міністрів України

 

Сьогодні з трибун усіх рівнів урядники та деякі депутати заявляють, як вони піклуються про незахищені версти населення України, про захисників Батьківщини, що служать в зоні проведення АТО, про соціальну підтримку соціально-вразливих категорій громадян нашої держави. При цьому більшість урядників займаються розкраданням державних коштів шляхом отримання неправомірної вигоди, “відкатів” з будівництва доріг, освітлення, закупівлі товарів та послуг усіх видів, робіт з утеплення шкіл та багато чого іншого.

Ці діяння перейшли усіляку межу! У процесі вже задіяні голови місцевих державних адміністрацій, посадові особи місцевих рад, частина депутатського корпусу всіх рівнів та посадових осіб з контролюючих та силових відомств.

Статтею 191 Кримінального кодексу України передбачена відповідальність за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, а статтею 368 Кримінального кодексу України за прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Однак санкції заначених статей не відповідають суспільній небезпеці зазначених злочинів.

І про це свідчить наступна статистика:

За інформацією прес-секретаря Генеральної прокуратури України Андрія Лисенка, що оприлюднена на інформаційному порталі «Слово і Діло» - з початку цього року органами прокуратури задокументовано 6 923 випадки отримання неправомірної винагороди та інших корупційних злочинів, з них 2 385 обвинувальних актів передано до суду і 516 осіб отримали свої вироки. Головний військовий прокурор України Анатолій Матіос в ефірі "Вечірнього прайму" заявив, що від початку 2018 року суди винесли майже 200 вироків у справах про хабарництво. За інформацією видання «Наші гроші» у 2017-му році тільки одну людину в Україні реально посадили до в’язниці за корупційною статтею про привласнення бюджетних коштів.

Враховуючи, що однією з причин порушення законодавства України є не суттєвість покарання, пропонуємо посилити відповідальність за розкрадання бюджетних коштів та одержання хабарів.

Виходячи з цього, просимо Вас ініціювати перед Верховною Радою України питання внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини, а саме:

- посилити санкцію ч. 2 ст. 191 КК України (Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем), - обмеження або позбавлення волі збільшивши з «п'яти» до «до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, а позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «п’яти років»;

- посилити санкцію ч. З ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб), - обмеженням волі збільшивши з «від трьох до п'яти років» до «від п’яти до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю з «до трьох років» на «до п’яти»;

            - посилити санкцію ч. 4 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах), - позбавлення волі збільшивши з «від п'яти до восьми» до «від восьми до десяти», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років», додавши до санкції «з конфіскацією майна»;

            - посилити санкцію ч. 5 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах або організованою групою), - позбавлення волі збільшивши з «від семи до дванадцяти років» до «від десяти до п’ятнадцяти років», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років»;

- повністю передивитись в бік посилення санкції ст. 368 КК України /Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою/, оскільки діюче покарання за цією статтею зовсім не відповідає суспільній небезпеці вказаного злочину. За одержання неправомірної вигоди службовою особою повинно бути покарання у вигляді позбавлення волі від восьми до десяти років, а оскільки цей злочин має корисливий мотив, відповідно до постанови ВС/ККС №418/689/16-к від 07.11.2018, як додаткове покарання має бути накладено конфіскацію майна.

 

Підтримано рішенням сесії Сквирської

районної ради від ________ № _________

 

 

Президенту України

Порошенку Петру Олексійовичу

Сьогодні з трибун усіх рівнів урядники та деякі депутати заявляють, як вони піклуються про незахищені версти населення України, про захисників Батьківщини, що служать в зоні проведення АТО, про соціальну підтримку соціально-вразливих категорій громадян нашої держави. При цьому більшість урядників займаються розкраданням державних коштів шляхом отримання неправомірної вигоди, “відкатів” з будівництва доріг, освітлення, закупівлі товарів та послуг усіх видів, робіт з утеплення шкіл та багато чого іншого.

Ці діяння перейшли усіляку межу! У процесі вже задіяні голови місцевих державних адміністрацій, посадові особи місцевих рад, частина депутатського корпусу всіх рівнів та посадових осіб з контролюючих та силових відомств.

Статтею 191 Кримінального кодексу України передбачена відповідальність за привласнення, розтрату майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем, а статтею 368 Кримінального кодексу України за прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою. Однак санкції заначених статей не відповідають суспільній небезпеці зазначених злочинів.

І про це свідчить наступна статистика:

За інформацією прес-секретаря Генеральної прокуратури України Андрія Лисенка, що оприлюднена на інформаційному порталі «Слово і Діло» - з початку цього року органами прокуратури задокументовано 6 923 випадки отримання неправомірної винагороди та інших корупційних злочинів, з них 2 385 обвинувальних актів передано до суду і 516 осіб отримали свої вироки. Головний військовий прокурор України Анатолій Матіос в ефірі "Вечірнього прайму" заявив, що від початку 2018 року суди винесли майже 200 вироків у справах про хабарництво. За інформацією видання «Наші гроші» у 2017-му році тільки одну людину в Україні реально посадили до в’язниці за корупційною статтею про привласнення бюджетних коштів.

Враховуючи, що однією з причин порушення законодавства України є не суттєвість покарання, пропонуємо посилити відповідальність за розкрадання бюджетних коштів та одержання хабарів.

Виходячи з цього, просимо Вас ініціювати перед Верховною Радою України питання внесення змін та доповнень до Кримінального кодексу України в частині посилення відповідальності за корупційні та службові злочини, а саме:

- посилити санкцію ч. 2 ст. 191 КК України (Привласнення, розтрата або заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем), - обмеження або позбавлення волі збільшивши з «п'яти» до «до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, а позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «п’яти років»;

- посилити санкцію ч. З ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб), - обмеженням волі збільшивши з «від трьох до п'яти років» до «від п’яти до восьми», позбавленням волі збільшивши з «від трьох до восьми років» до «від п’яти до десяти, позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю з «до трьох років» на «до п’яти»;

            - посилити санкцію ч. 4 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах), - позбавлення волі збільшивши з «від п'яти до восьми» до «від восьми до десяти», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років», додавши до санкції «з конфіскацією майна»;

            - посилити санкцію ч. 5 ст. 191 КК України (Дії, передбачені частинами першою, другою, третьою або четвертою цієї статті, якщо вони вчинені у великих розмірах або організованою групою), - позбавлення волі збільшивши з «від семи до дванадцяти років» до «від десяти до п’ятнадцяти років», позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю збільшивши з «до трьох років» до «семи років»;

- повністю передивитись в бік посилення санкції ст. 368 КК України /Прийняття пропозиції, обіцянки або одержання неправомірної вигоди службовою особою/, оскільки діюче покарання за цією статтею зовсім не відповідає суспільній небезпеці вказаного злочину. За одержання неправомірної вигоди службовою особою повинно бути покарання у вигляді позбавлення волі від восьми до десяти років, а оскільки цей злочин має корисливий мотив, відповідно до постанови ВС/ККС №418/689/16-к від 07.11.2018, як додаткове покарання має бути накладено конфіскацію майна.

 

Підтримано рішенням сесії Сквирської

районної ради від ________ № _________