Про підтримку звернення депутатів Київської обласної ради та депутатського звернення депутата Сквирської районної ради Мазур Т.П.

СКВИРСЬКА РАЙОННА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

 

Про підтримку звернення депутатів Київської

обласної ради та депутатського звернення

депутата Сквирської районної ради Мазур Т.П.

 

 

            Розглянувши рішення Київської обласної ради №153-07-VІІ від 06 вересня 2016 року «Про підтримку депутатських звернень та депутатських запитів депутатів Київської обласної ради VІІ скликання», депутатське звернення депутата Сквирської районної ради  Мазур Т.М. (додається), відповідно до Конституції України, статей 43,49  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 13, 21, 22 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад», Регламенту Сквирської районної ради VІІ скликання (зі змінами), враховуючи пропозиції постійних депутатських комісій, районна рада

                                              

                                                         В И Р І Ш И Л А:

 

1. Підтримати звернення депутатів Сквирської районної  ради VII скликання до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України та органів місцевого самоврядування щодо неконституційності та несправедливості підняття величини тарифів на комунальні послуги для населення без підвищення розміру мінімальної заробітної плати та пенсії  (додається).

2. Підтримати звернення депутатів Сквирської районної  ради VII скликання до  Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України про недопущення прийняття  проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 5131 від 15.09.2016 р.), поданого  Кабінетом Міністрів України.

3. Направити депутатські звернення за належністю для відповідного розгляду.

4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань регламенту, законності та правопорядку і голову Сквирської районної ради             Гришу В.В.

 

 

Голова ради                                               В.В.Гриша

 

м. Сквира

27 жовтня 2016 року

№ 20-10-07

 

     

Див. поіменне голосування

                          

Президенту України

 Порошенку П.О.

 

Голові Верховної Ради України

Парубію А.В.

 

Премєр-міністру України

Гройсману В.Б.

 

Органам місцевого

самоврядування в Україні

 

 

Звернення

депутатів Сквирської районної  ради VII скликання

до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України та органів місцевого самоврядування щодо неконституційності та несправедливості підняття величини тарифів на комунальні послуги для населення без підвищення розміру мінімальної заробітної плати та пенсії

 

 

Український народ, виборовши свою незалежність, встановив чіткий напрямок розвитку держави, закріпивши людину, її життя і здоров’я, честь і гідність як найвищу соціальну цінність. Українська держава, виконуючи покладені на неї функції, змушена служити лише українському народу та керуватися чітко встановленими правилами у Конституції України. Основний закон забороняє звуження вже існуючих прав та свобод людини, як індивіда та особистості.

Ми, громадяни, Сквирського району, визнаючи в Україні дію конституційного ладу та вищезазначених конституційних принципів, висловлюємо своє незадоволення державною політикою у частині встановлення тарифів на комунальні послуги для громадян всієї України.

Вважаємо неприпустимим, що національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затверджує тарифи на комунальні послуги для мешканців сіл та селищ міського типу буз відповідних попередніх консультацій з органами місцевого самоврядування, з Асоціацією міст України і що критичніше – без врахування рівня соціального забезпечення людей у державі, коли реальний прожитковий мінімум в Україні, за даними Міністерства соціальної політики України, становить 2060 гривень, а законодавчо зафіксована мінімальна заробітна плата та пенсія  лише 1450 гривень і 1130 гривень відповідно.

Враховуючи викладене вище, Сквирська районна  рада, яка представляє територіальну громаду Сквирського району:

  1. Вважає неприйнятними  запроваджені з 1 липня 2016 року нові тарифи на комунальні послуги  без одночасного перегляду розмірів мінімальної заробітної плати та пенсії.
  2. Вважає, що Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, замість встановлення справедливих правил щодо формування цін на енергоносії фактично підтримує та відстоює приватні фінансові інтереси.
  3. Вважає реалізацію рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, про запровадження з 1 липня 2016 року нових тарифів на централізоване гаряче водопостачання та централізоване опалення, як порушення соціальних засад конституційного ладу України і як результат таким, що порушує норми Конституції України.
  4. Вимагає переглянути політику держави у частині формування тарифів на комунальні послуги для населення з обов’язковими консультаціями з органами  місцевого самоврядування у тій чи іншій формі.
  5. Закликає Верховну Раду України та Кабінет Міністрів України прислухатись до проблем людей на місцях і негайно врегулювати проблему на підвищення тарифів та відновити пільгову норму споживання газу для населення збільшивши її до 2400 куб.м. на опалювальний сезон.
  6. Просить всі органи місцевого самоврядування України підтримати позицію про ініціювання Президентом України до Конституційного суду України подання щодо конституційності постанови Кабінету Міністрів України від 27.04.2016 року №315 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2015 року № 758»
  7. Це рішення довести до відома Президента України, Прем’єр-міністра України та Голови Верховної ради України.

 

 

 

Підтримано

                                                                                       рішенням Сквирської районної  ради

                                                                                       від 27.10.2016 № ____________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Президенту України

 Порошенку П.О.

 

Голові Верховної Ради України

Парубію А.В.

 

Премєр-міністру України

Гройсману В.Б.

 

 

Звернення

депутатів Сквирської районної  ради VII скликання

до Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України про недопущення прийняття  проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 5131 від 15.09.2016 р.), поданого  Кабінетом Міністрів України.

 

Проект Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 5131 від 15.09.2016 р.), поданий Кабінетом Міністрів України, розроблено з метою врегулювання питань, пов’язаних із підготовкою проекту закону про Державний бюджет України на 2017 рік, у якому серед іншого проведено розрахунки на основі нових підходів до здійснення видатків на освіту, охорону здоров’я, соціальний захист населення, що забезпечуються з місцевих бюджетів.

Законопроектом пропонуються зміни до Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), насамперед, в частині унормування питань, що врегульовують відносини між державним та місцевими бюджетами і передбачають уточнення напрямів використання освітньої і медичної субвенції, що надаються з державного бюджету місцевим бюджетам, та переліку видатків, які передбачається передати на фінансове забезпечення з місцевих бюджетів, а також ряд інших положень, необхідних для прийняття проекту державного бюджету на 2017 рік. Серед основних питань законопроекту належить виокремити такі.

Щодо переліку видаткових повноважень у законопроекті пропонується передати на фінансове забезпечення з місцевих бюджетів видатки, що згідно з чинними нормами Кодексу забезпечуються за рахунок державного бюджету, з яких, на:

– утримання загальноосвітніх навчальних закладів, крім видатків на оплату праці з нарахуваннями педагогічних працівників /зміни до статті 103-2 Кодексу/;

– оплату послуг з підготовки кваліфікованих робітників на умовах регіонального замовлення у професійно-технічних та інших навчальних закладах державної та/або комунальної власності;

– оплату комунальних послуг та енергоносіїв закладів охорони здоров’я /зміни до статті 103-4 Кодексу/;

– санаторно-курортну допомогу (санаторії для хворих на туберкульоз, санаторії для дітей та підлітків) /зміни до статті 89 Кодексу/;

– надання пільг з послуг зв’язку, деяких інших передбачених законодавством пільг та здійснення компенсаційних виплат за пільговий проїзд окремих категорій громадян /зміни до статей 89, 91 і 102 Кодексу/.

Поряд з тим, на відміну від чинної редакції Кодексу у законопроекті пропонується виключити положення щодо можливості спрямування субвенцій на заходи з оптимізації мережі відповідних закладів та на капітальні видатки, а також за освітньою субвенцією залишки коштів не можуть бути використані на оновлення матеріально-технічної бази навчальних закладів.

Передача усіх видатків у сфері освіти, крім оплати праці педагогічного персоналу, на рівень місцевих бюджетів призведе до погіршення надання освітніх послуг, оскільки виникне ситуація, за якої якість навчального процесу на тій чи іншій території буде залежати від фінансової спроможності відповідного бюджету, що не узгоджується із статтею 53 Конституції України.

Крім того, у разі відсутності у місцевих бюджетах коштів на утримання іншого персоналу навчальних закладів (відповідно до вибіркового аналізу АМУ питома вага непедагогічного персоналу (лаборанти, бібліотекарі, психологи, кухарі, технічний персонал тощо) по освітніх закладах складає 25%), органи місцевого самоврядування вимушені будуть проводити скорочення та звільнення.

Передача на утримання з місцевих бюджетів видатків у сфері освіти та охорони здоров’я здійснена без жодних компенсаторів та передачі стабільних джерел надходжень для міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад, хоча левова частка публічних послуг надається саме в населених пунктах органами місцевого самоврядування базового рівня. За таких умов виникає невідповідність між повноваженнями місцевого самоврядування та ресурсами, необхідними для їх виконання.

Сквирська районна рада звертається з вимогою про недопущення прийняття Проекту Закону України про внесення змін до Бюджетного кодексу України (реєстр. № 5131 від 15.09.2016 р.).

 

Підтримано

                                                                                       рішенням Сквирської районної  ради

                                                                                       від 27.10.2016 № __________