Про стан виконання районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру

СКВИРСЬКА РАЙОННА РАДА

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

 

Про стан виконання районної цільової

програми захисту населення і територій від надзвичайних

ситуацій техногенного та природного характеру,

забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки.

 

Заслухавши інформацію в.о. начальника служби цивільного захисту у Сквирському районі Дмитренка О.О. та начальник відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської райдержадміністрації Ворушила М.С. про стан виконання районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки, районна рада відзначає, що заходи Програми не виконані в повному обсязі.

На території району впровадженню автоматизованих систем раннього виявлення (АСРВ) загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення у разі їх виникнення підлягають три об’єкти підвищеної небезпеки: 1. АЗС №4215 ТОВ «Альянс Холдинг» - за результатами проведеної планової перевірки 25.06.2015 року Сквирським РС ГУ ДСНС, керуючись ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, ініційовано звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді зупинення діяльності АЗС. За інформацією Головного управління, станом на 12.08.2016 року судовий розгляд справи по даному об’єкту не завершений. 2. АЗС №ВН 65 ПП «Укрнафтопродукт» ОККО – за результатами проведеної планової перевірки 25.06.2015 року Сквирським РВ ГУ ДСНС, керуючись ст. 68 Кодексу цивільного захисту України, ініційовано звернення до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді зупинення діяльності АЗС. За інформацією головного управління, станом на 12.08.2016 року по даному об’єкту  рішення набрало законної сили та направлено до виконання. 3. Сквирська нафтобаза ТОВ «Альянс Ойл Україна» - в 2015 році погоджено технічне завдання та робочий проект на впровадження автоматизованої системи раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій. Роботи з монтажу АСРВ заплановано на листопад 2016 року. Заходів реагування в порядку ст. 68 Кодексу цивільного захисту України Сквирським РС не було ініційовано у зв’язку з тим, що Державний нагляд з питань пожежної, техногенної безпеки та цивільного захисту на даному об’єкті здійснюється Головним управлінням ДСНС України у Київській області. В той же час, з керівниками зазначених підприємств укладені договори оренди на постійне аварійно-рятувальне обслуговування.

З дев’яти захисних споруд, що знаходяться на території Сквирського району,  технічну інвентаризацію провели сім балансоутримувачів (ТОВ «Сквирський КХП», Сквирська ЦРЛ, ТОВ «Умізол», НВК №4 м. Сквира, ТДВ «Шамраївський цукровий завод», Сквирський відділ поліції ГУ НП, ТОВ «Сквиратекс»). Не проводилась інвентаризація  захисної споруди, яка знаходиться у підвальному приміщенні в                          с. Самгородок, вул. Петровського, 8 та споруди ДП «Тхорівський спиртзавод».

Перевірки суб’єктів господарювання щодо створення, накопичення, утримання, обліку об’єктових  матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру Сквирським РС протягом 2015-2016 року не проводилися у зв’язку із тим, що перевірки здійснюються винятково з дозволу Кабінету Міністрів України, за заявкою суб’єкта господарювання щодо його перевірки, згідно з рішенням суду або згідно з вимогами Кримінального процесуального кодексу України. (Закон України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи»  від 28.12.2014 №71-VIII).

Із 11 пожежних автомобілів, які знаходяться на території сільських рад Сквирського району, не чергують 4: в с. Горобіївка, с. Самгородок, с. Тхорівка, с. Оріховець. На території Сквирського району лише декілька територіальних громад утворили добровільні пожежні та рятувальні формування, але проблемою лишається їх фінансування, оскільки кошти на утримання таких формувань з місцевих бюджетів не виділяються. У ТОВ АФ «Розволожжя» у 2015р. створено добровільне протипожежне формування, придбано АЦ з пожежно-технічним обладнанням, бойовим одягом та спорядженням.

З метою виконання заходів із створення матеріального резерву для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків  місцевого та об’єктового рівнів, відділом з питань ЦЗ ЛНЧК та ЖКГ райдержадміністрації розроблено та 14.11.2014 р. за № 763-1 головою адміністрації затверджено нову номенклатуру матеріального резерву. Укладено договори з підприємствами (суб’єктами підприємницької діяльності) щодо надання послуг, пов’язаних із забезпеченням матеріалами та засобами для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру. На підприємствах створено матеріальний резерв об’єктового рівня. 

За інформацією управління фінансів райдержадміністрації кошти з районного бюджету на виконання заходів Програми не виділялись.

Рішенням сесії Сквирської районної ради на 2016 рік затверджено резервний фонд  у розмірі 50 тис. грн.

Протягом 2014-2016 років надзвичайних ситуацій на території району не було, матеріальні цінності матеріального резерву та кошти резервного фонду не використовувалися.

Населені пункти Сквирського району не в повній мірі забезпечені нормативною кількістю води для цілей пожежогасіння в системах водопостачання. Не проводиться ремонт існуючих пожежних водоймищ, не обладнуються майданчики біля ставків, розташованих у населених пунктах, існуючі пожежні гідранти на територіях громад утримуються у неналежному стані та не проводиться їх періодична перевірка на тиск та витрату води із оформленням відповідного акту.

Відповідно Плану основних заходів цивільного захисту Сквирського району в 2015 році проведено навчання (тренування) зі спеціалізованими службами цивільного захисту району (аварійними службами) при виникненні умовної пожежі в учбовому корпусі Сквирського ліцею, ЗОШ № 3 м. Сквира, у 2016 році в ЗОШ № 1 м. Сквира.

Протягом 2015 року Сквирським РС ГУ ДСНС України у Київській області проведено 13 пожежно-профілактичних відпрацювань у населених пунктах району, у 2016 році таких відпрацювань проведено 6.

Органами місцевого самоврядування та орендарями водних об’єктів недостатньо надається уваги питанню забезпечення обладнанням визначених місць масового відпочинку на водних об’єктах у відповідності до вимог п. 2.1 наказу МНС від 03.12.2001 р. № 272 «Про затвердження Правил охорони життя людей на водних об’єктах України». Лише Домантівська та Шаліївська територіальними громадами визначено місця для любительського рибальства. На території району відсутні  місця для купання (пляжі).

Враховуючи пропозиції постійної депутатської комісії з питань регламенту, законності і правопорядку, відповідно до Закону України «Про загальнодержавну цільову програму захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2013-2017 роки», Кодексу  цивільного захисту України, Водного кодексу України,  керуючись п.16 ст. 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

 

В И Р І Ш И Л А:

 

1. Інформацію в.о. начальника служби цивільного захисту у Сквирському районі     Дмитренка О.О. та начальника відділу з питань цивільного захисту, ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи та житлово-комунального господарства Сквирської райдержадміністрації Ворушила М.С.  про стан виконання районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки  взяти до відома.

2. Сквирському РС  ГУ ДСНС, відділу з питань ЦЗ ЛНЧК та ЖКГ райдержадміністрації рекомендувати організувати безумовне виконання заходів щодо обладнання об’єктів підвищеної небезпеки локальними системами оповіщення, виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та організувати роботу щодо зобов’язання  об’єктів підвищеної небезпеки та потенційно-небезпечних об’єктів, обов’язкового їх  обслуговування на договірній основі аварійно-рятувальними службами.

3. Рекомендувати фінансовому управлінню Сквирської райдержадміністрації, міськсільвиконкомам при формуванні показників бюджету передбачити кошти для виконання запланованих заходів Програми.

4. Рекомендувати Сквирській райдержадміністрації, міському та сільським головам:

4.1. вжити заходів щодо повного виконання протягом 2016-2017 років районної цільової програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки на 2014-2017 роки;

4.2. розробити та прийняти в територіальних громадах місцевих цивільних програм захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, забезпечення пожежної безпеки;

4.3. протягом 2016-2017 років визначити та обладнати місця для  масового відпочинку громади  на водних об*єктах.

5. Головному лікарю центру первинної медико-санітарної допомоги Григоренко Л.Л.,  звернутися до суб'єктів  господарювання,  які  здійснюють  технічну інвентаризацію   об'єктів   нерухомого   майна,  для укладення договору на виготовлення технічної документації про взяття на облік захисної споруди, яка знаходиться в підвальному приміщенні в с. Самгородок.

6. Врахувати, що роботи з монтажу АСРВ на нафтобазі ТОВ «Альянс Ойл Україна» мають розпочатись у листопаді 2016 р., рекомендувати  керівництву служби цивільного захисту в Сквирському районі встановити контроль  за своєчасним їх проведенням, про що повідомити районну раду.

7. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну депутатську комісію  з питань регламенту, законності і правопорядку.

 

 

 

 

Голова ради                                                                                                                В.В.Гриша

 

м. Сквира

25 серпня 2016 року

№ 06-09-07

 

Довідка РДА про стан виконання Програми див. файл

Див. поіменне голосування